SERVICII
Societatea noastra asigură exclusiv servicii profesionale de spălare si curăţare a covoarelor. Serviciile pot fi comandate atat de persoanele fizice cât si de cele juridice. Comenzile se pot lansa telefonic la numerele de telefon 0733802804 sau 0344802804 de Luni până Vineri in intervalul orar 08:00 – 18:00, Sambata 08:00 – 14:00 sau online, pe site-ul www.covoare-curcubeu.ro sau www.spalatorieploiesti.ro. Programul afisat se refera exclusiv la comezile plasate telefonic. Programările sunt receptionate in ordinea primirii, in funcţie de capacitatea de producţie si transport a firmei. Fiecare comandă va fi programată pe zile si intervale orare pentru ridicare/livrare. La momentul ridicării comenzii, beneficiarul va primi un exemplar din bonul de comandă, care va contine datele de identificare ale partilor, cat si clauze generale de prestare a serviciului, pentru care beneficiarul semneaza de predare. Masuratorile se fac la sediul nostru, inmultind latimea cu lungimea covorului, indiferent de forma(rotund, oval, patrat, etc). Pentru produsele cu forme neregulate suprafata va fi determinata adunand numarul de masuratori rezultat. Plata contravalorii serviciilor se va face la momentul livrarii, cu semnatura de primire.

CONDIŢII DE TRANSPORT
Transportul (ridicare si livrare) este GRATUIT in Mun. Ploiesti pentru comenzi de minim 4mp. Pentru comenzile care nu insumeaza limita impusă, societatea va factura contravaloarea limitei minime impuse la preţul standard.
Pentru localitatile limitrofe: cartier Mitica Apostol, Brazi, strejnicu, Tantarei, Blejoi, Tatarai, Gageni comenzile se pot oora daca exista resurse de trasport disponibile, iar transportul este gratuit pentru o comanda de minim 15 mp. In cazul in care limita nu este intrunita, societatea va factura contravaloarea limitei minime impuse la preţul standard.
Transportul presupune ridicarea / livrarea covoarelor de la / la uşa beneficiarului.
Beneficiarul se obligă să predea covoarele rulate sau împachetate.
În cazul comenzilor primite la sediu, societatea noastra nu asigură transportul pentru livrare, preţul pentru servicii in acest caz fiind acelasi din oferta standard a firmei la momentul respectiv. Primirea/predarea comezilor la sediu se poate efectua in urma unei intelegeri telefonice prealabile, in limita disponibilitatii de timp. Deasemenea, nu raspundem pentru neexecutarea prestaţiilor la termen, prioritate având comenzile programate. Cu privire la comenzile neridicate de la sediu în termen de 90 de zile de la data primirii, societatea poate dispune de respectivele obiecte ca aparţinând patrimoniului propriu.

CONDIŢII DE LIVRARE
Termenul de livrare este de până la 72 de ore de la momentul ridicării. Acesta se poate prelungi in functie de zilele nelucratoare conform legii. În cazul comenzilor cu tarif de urgenţa, timpul de referinţa este de 24 de ore, pentru un minim de 20 mp. În cazul în care comanda nu insumează 20 mp, societatea va factura contravaloarea serviciilor de urgenţa pentru 20 mp fără alte taxe suplimentare.
Daca beneficiarul contactat telefonic sau sms nu este la adresa in intervalul prestabilit de livrare, livrarea va fi facuta GRATUIT in urmatoarea zi de livrari din acea zona/cartier, fara perceperea taxei de transport. In cazul in care beneficiarul nu poate fi gasit nici la a 2-a incercare de livrare la adresa, societatea este indreptatita sa anuleze gratuitatea tranportului si sa perceapa taxa de transport in valoare de 10 RON/DEPLASARE, sau dupa caz, deplasarea beneficiarului la sediul societatii. Cu privire la comenzile neridicate de la sediu în termen de 90 de zile de la data primirii, societatea poate dispune de respectivele obiecte ca aparţinând patrimoniului propriu.

TARIFELE PROMOŢIONALE
Campaniile promoţionale vor fi anunţate prin mijloace specifice (sms, web, flyere, etc.) şi vor avea ca si condiţie o anumită limită de m.p./comandă. Programarile sunt inregistrate in ordinea primirii, in functie de capacitatea de productie si transport a firmei. Tariful promotional va fi aplicat pentru comenzile programate in perioada de promotie in limita capacitatii de productie si transport. Pentru comenzile care nu insumeaza limita impusă, societatea va factura contravaloarea limitei minime impuse la preţul promoţional.

LIMITA DE RĂSPUNDERE
Spălarea covoarelor se face cu apă si detergent cu ajutorul utilajelor şi echipamentelor specializate. Uscarea se face în încăperi special amenajate cu mediu controlat.
Societatea noastra este absolvita de răspundere în urmatoarele cazuri:
– deteriorarea covoarelor in cazul tesaturilor nerezistente la apa sau la actiunea mecanica a utilajelor; deteriorarea covoarelor din piele, blana naturala, matase, vascoza, bumbac; deformare; aspect schimbat al texturii; culoare destabilizata; goluri de fibra; cusaturi de surfilare desprinse; franjuri deteriorati sau decolorati; deteriorari aparute pe spatele covorului; desprinderea lipiturilor de bordura; tesaturi afectate de molii, mucegai, alti factori externi sau vicii ascunse, persistenta petelor dificile.
– Beneficiarul se obliga sa citeasca instructiunile de curatire/spalare imprimate pe spatele covorului sau inscrise in certificatul de garantie.În cazul în care clientul solicită curățarea într-un mod care contravine indicațiilor de pe etichetă, curățarea se face exclusiv pe răspunderea clientuluii
– Mirosurile persistente de urina nu pot fi eliminate prin metode de spalare si apa si detergent. Este responsabilitatea clietului sa faca tratament anti miros dupa curatarea covoarelor.
– neexecutarea prestaţiilor la termen datorita terţilor implicaţi(lipsă energie electrică, lipsă presiune apă, etc.).
Societatea noastra nu poate garanta eliminarea petelor dificile. Se vor folosi soluţii speciale pentru îndepărtarea petelor, urmând ca procesul de curăţare/detaşare să fie repetat in măsura în care textura covorului sa nu fie afectată.
Societatea noastra nu este considerată răspunzătoare pentru pierderea, deteriorarea, distrugerea sau furtul unei comenzi, dacă aceste daune sau pagube sunt generate in urma uneia dintre urmatoarele situaţii:
Forţa Majoră (făra a se limita la aceasta), care include:
– cauze umane: razboaie, revolte civile, revoluţii, starea de asediu, etc.
– cauze naturale: inundaţii, tornade, incendii naturale, cutremure, etc.
In cazul deteriorarii produsului din cauza obiective, societatea poate acorda despagubiri de pana la 3 (trei) ori contravaloarea serviciului prestat pentru respectivul produs. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza produsele care prezinta un grad de uzura avansat sau mirosuri respingatoare, cat si produsele ale caror suprafete depasesc dimensiunile maxime admise ale utilajelor folosite.

RECLAMAŢII
Reclamaţiile se vor inainta telefonic la numerele de contact afişate sau electronic, într-un interval de maxim 48 ore de la momentul livrarii.

CONFIDENŢIALITATE GDPR
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Context Media SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Acest regulament se considera acceptat de comun acord la momentul primirii si semnarii bonului de comandă.
In cazul refuzului semnaturii / semnaturii unei persoane neautorizate, societatea poate refuza procesarea comenzii.
Lipsa semnaturii beneficiarului din cauza neprezentei la adresa atrage dupa sine acceptul clauzelor prezentate.
Societatea noastra işi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament fără o notificare prealabilă.

Suna-ne Acum!